torpliv

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Annika - 12 februari 2013 19:07

Oj oj nu var det evigheter sedan jag

skrev något här!! Men bättre sent än aldrig!

Det har hänt massor i det lilla torpet sedan

sist! Utbyggnaden är numera ett kök!!

Min man hade en del ideér som vi

förverkligade! Och jag måste säga att

resultatet blev över förväntan! En stor

eloge till min man! Köket är litet men naggande

gott och det före detta köket är idag ett desto

större "sällskapsrum" som känns mycket mysigt!

Vi har firat både jul och en del andra högtider

där med gott resultat och stor mysfaktor!

Trots otroligt mycket snö och kyla ser jag nu

framemot en stundande vår då vi kan sätta igång

med en hel del utomhusprojekt som vi har på

gång! Följ oss gärna framöver och se utvecklingen,

lovar att uppdatera oftare!


   

Smakprover på nya köket i lantlig stil!


 

Här var det diskbänk tidigare!


 

Myshörna i nya köket från i julas!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards