torpliv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Annika - 8 augusti 2011 22:22

Oj vad tiden går nu är det sista

veckan på semestern! Har varit

lite lat med inläggen på bloggen

men lovar att bättra mig.

Vi har varit två omgångar till

Göteborg och besökt en del

loppisar. Men framförallt har

min duktiga man byggt på ut-

byggnaden som utvecklats

till ett vinterbonat rum

istället för som det var tänkt från

början en glasveranda. Jag har under

tiden slipat och målat en del gamla

möbler som skall vara i utbyggnaden.

Längtar nu till att vårat projekt

blir färdigt så jag får inreda!!!!


   

Mjölkkannor som skall    Ytterligare ett loppis-

pryda mjölkpallen           fynd.

som min man skall

snickra ihop.

   

Kökssoffa som fått       Gammal stol som

vit färg.                        jag slipat och målat.

   

Pinnstol som målats. Den underbara korg-

                                fotöljen.


    

Blivande tvättstuga.       Ingången till utbyggnaden.


    

Panelen på plats och       Nellie övervakar husses

som skall målas vit.         arbete!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards