torpliv

Alla inlägg under mars 2013

Av Annika - 23 mars 2013 18:00

Nu får det faktiskt vara nog av vinter

och kyla!!! Vi hade middagsgäster häromdagen

och då fick jag en blomgrupp som jag fick

vårkänslor av.....så ge oss våren nu!!!

Längtar efter snösmältning så att

vårbruket kan komma igång, och att vi kan gräva

så att vi kan bygga vår farstubro utanför

det nya köket! Ja vi har många projekt på

gång så vi behöver värme och sol... eller

hur?!!!


   

Den fina vårgruppen som gav vårkänslor!!


   

Veckans tulpanbukett. Lite sommarkänsla!!



Av Annika - 17 mars 2013 18:39

Efter nästan två veckor med influensa

så tror jag att jag är tillbaka igen! Men

usch vilken tid det tar att hämta krafter

efter att ha legat i hög feber så länge!!

Hoppas nu att det vänder och blir vår snart

så att det blir lite varmare!

Inte så mycket som händer när man är sjuk

men påsken närmar sig med stormsteg.

Påsken är tidig i år och dessvärre är det kallt

ute och framförallt isigt, lite svårt att pynta

utomhus med blommor när det är så kallt!

Får pynta desto mer inomhus, dessutom

planerar vi för en påsk i Göteborg hoppas

våren har kommit längre där!!!


   

Påskkaktus!              Påsklilja!


   

Tulpaner, tulpaner älskade tulpaner!!!!


   

Lite påskpynt!


 

Vårlängtan!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards